Når dere blir kunde hos Bitpro kan vi, etter avtale, refundere bruddgebyr fra avgivende operatør. Dette skjer ved at dere sender Bitpro Norge AS en faktura som dekker gebyret. Vennligst følg instruksjonene på denne siden for å få prosessen så smidig som mulig.
Vilkår for refusjon av bruddgebyr
- Bruddgebyret refunderes til den bedriften som står som juridisk eier av det aktuelle telefonnummer hos Bitpro.
- Aktuelle abonnement må være kredittgodkjent og aktiv hos Bitpro.
- Det kan ikke være refundert bruddgebyr på abonnement/mobilnummer tidligere hos Bitpro.
- For å få refusjon av bruddgebyr må faktura og nødvendig dokumentasjon være rettet til Bitpro innen 90 dager fra nye abonnement er aktive i nettet til Bitpro.
- Alle abonnement tilknyttet refusjonen får bindingstid 24 eller 36 måneder i henhold til kontrakt. Ved brudd på denne vil Bitpro fakturere utkjøp i sin helhet i tillegg til bruddgebyr etter gjeldende priser.
Lag faktura riktig første gang for rask behandling og vi sparer din og vår egen tid!
- Dere som kunde betaler faktura fra avgivende operatør.
- Faktura til Bitpro Norge må være stilet til oss og utstedet av dere som juridisk eier av abonnement hos Proximo.
- Fakturatekst skal være «Utkjøp av avtale» samt henvisning til deres kundenummer hos Bitpro med påført mobilnummer det kreves refusjon for med avtalt beløp per abonnement.
- Se vedlagte faktura eksempel med minimum informasjon vi krever for godkjennelse og refusjon.
NB! Viktig at betalingsvilkår er netto 30 dager. - HUSK! Kopi av faktura dere har betalt fra avgivende operatør som viser mobilnummer, beløp og at beløpet gjelder brudd på binding/avtale må legges med faktura dere har laget og sender til Bitpro.
- Faktura til Bitpro, sammen med kopi av faktura fra avgivende operatør sendes via e-post til fakturainn@proximo.no, eller per post til:
Bitpro
Att: Utkjøp av binding
Postboks 124
0216 Oslo.