Supportkonsulent

Vi søker en engasjert og dyktig supportkonsulent til vår helpdesk-avdeling i Kristiansand (eventuelt Oslo). Bli en del av vårt dynamiske team og bidra til å levere førsteklasses kundeservice! Du vil inngå i et dyktig team med fokus på kundetilfredshet og faglig kompetanse.  

Arbeidsoppgaver  

Som supportkonsulent vil du ha varierte oppgaver som involverer alle Bitpros IT-tjenester, drive proaktiv overvåking via driftssystemer, alarmhåndtering og være førstelinje kundesupport. Du vil arbeide i et ticketsystem, utføre feilsøking og være kundestøtte mot våre kunder. Arbeidet vil kreve fleksibilitet og evner til å håndtere forskjellige oppgaver samtidig.  

Du har erfaring med kundeservice, IT-support eller IT-drift. Du er strukturert. Frempå. Søker utfordringer og fungerer bra i team.  

Ønskede kvalifikasjoner  

  • Erfaring fra IT-drift og support  
  • Generell IT-kompetanse innenfor drift og brukerstøtte, gjerne fagbrev fra IKT servicefag eller tilsvarende  
  • Kjennskap til ITIL rammeverk  
  • Windows operativsystemer 
  • Mac OS 
  • Microsoft 365 (inkl. Intune og Autopilot)  
  • Office 365 (inkl. Teams og Sharepoint)  
  • Brukeradministrasjon/Entra ID 
  • PC’er, nettverk og periferiutstyr  
  • Førerkort klasse B  

Personlige egenskaper  

  • Høy servicegrad og være glad i å hjelpe andre  
  • Gode kommunikasjonsegenskaper  
  • Selvstendig  
  • Lagspiller  

Vi tilbyr  

  • Gode muligheter til å utvikle deg personlig og profesjonelt  
  • Et uformelt og godt arbeidsmiljø med kompetente og engasjerte kollegaer  
  • Spennende arbeidsoppgaver og samarbeid på tvers av organisasjonen  
  • Konkurransedyktige betingelser  

Søk på stillingen

Send din søknad og CV til tju@bitpro.no. Merk søknaden med «supportkonsulent».
Har du spørsmål om stillingen kan du kontakte Trygve Juliussen på tlf. 38 53 17 39, eller e-post tju@bitpro.no. 

Back to Top