Våre superhelter

Med IT, som med alt annet, dukker det av og til opp uforutsette utfordringer som fører til at utstyret eller programvaren ikke vil samarbeide. Det er først nå betydningen av en velfungerende support blir essensiell. I denne artikkelen tar vi deg med bak kulissen, slik at du kan bli bedre kjent med hvordan vi hver dag jobber for å gjøre din digitale hverdag enklere.  

Vårt ansikt utad

Vår førstelinje bistår månedlig omtrent 5 500 brukere med et bredt spekter av utfordringer og spørsmål, både små og store. De er uvurderlige i arbeidet med å sikre at du som kunde får den beste opplevelsen. Vår suksess er avhengig av deres lidenskap, kompetanse og dedikasjon.

«De er vårt ansikt utad og våre viktigste ambassadører. De er nøye utvalgt og har både teknisk tyngde og allsidighet. Det er hektisk arbeid, hvor telefonen kan ringe midt under en feilsøkingsprosess og de må fort ha flere baller i luften samtidig»Tore Ferning, driftssjef Bitpro IT-drift.

 

Driftssjef i Bitpro Tore

 

En variert hverdag

Gjelder det passordendring, PC-utfordringer eller gjenoppretting av filer står vårt team klare for å hjelpe deg. De er eksperter på svindlerforsøk og feilsøking på alle våre tjenester og løser over 80 % av alle henvendelser ved første kontakt.

Men vår førstelinje løser ikke bare tekniske utfordringer, de spiller også en avgjørende rolle i å opprettholde virksomhetens drift. Alle saker som registreres hos oss logges, dette gir verdifull innsikt som aktivt brukes i vårt proaktive arbeid.

På storskjermer vises ulike overvåkningsbilder i sanntid som gir innsikt i status på nettverk, lagring og sikkerhet. Slik kan vi raskt respondere dersom det skulle oppstå utfordringer.

 

Bitpro support og overvåkning

 

Medarbeidere som kjenner din bedrift

Alle saker som meldes inn via telefon eller e-post logges i vårt system. Den samlede historikken gir verdifull innsikt som aktivt brukes i feilretting og proaktivt arbeid. Loggene gjør det mulig å identifisere gjentakende utfordringer, enten det er på brukernivå, bedriftsnivå eller på tvers av plattformer. Tilnærmingen gjør at utfordringer i mange tilfeller kan løses før de blir synlige for kunder og brukere.

 

Bitpro support

 

Samarbeid internt og eksternt

De fleste henvendelsene vi mottar blir effektivt løst allerede ved første kontakt. Imidlertid kreves det i noen tilfeller en grundigere gjennomgang for å sikre en presis og varig løsning. Et effektivt samarbeid på tvers av linjer, avdelinger, leverandører og med deg som kunde er avgjørende faktor for suksess.

I faste møter blir oppgaver planlagt, bemanningen koordinert, utfordringer drøftet og erfaringer delt.

 

Bitpro ansatte i planleggingsmøte

Ta kontakt med oss

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.
  • Back to Top